Sidor

torsdag 29 mars 2012

Då börjar man bli frisk igen då!

Efter en otroligt tuff period av halsont och plågor, så kan jag rulla med gänget idag! Ska bli skönt som sattan!

Det är spurtträning idag, så jag missar inga potentiella framgångar genom att bara rulla med. Många börjar längta hem till Sverige nu så här i slutet av lägret..... inte jag. Jag skulle vilja ha en vecka till här nere, så att man på ett smidigt sätt skulle kunna slinka in i Sverige lagom till påsklovets början. Slippa så mycket skola som möjligt och cykla så mycket som möjligt.

Det skulle vara kul, men nu får det bli några skoldagar innan påsklovet. Nu börjar också stressen inför hemresan att infinna sig, att packa cykel och oroa sig över den hela vägen hem är det ända negativa med att resa utomlands på träningsläger. Det suger.

Nu ska jag ut och cykla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar