Sidor

tisdag 13 mars 2012

After work distans

Idag blev det lite distans för omväxlings skull. Körde 3.30 fina timmar med Erik Wallén, Pontus och Fredrik Carls, Det blev ett småjobbigt pass eftersom jag körde dubbat, jag höll mig på rulle stort sett hela turen!! Lite race i nån backe kanske...

Det bästa med att köra mycket distans är att man blir bra på distans. Jag kände verkligen skillnad i slutet av dagens pass, när jag kände mig rätt stark på slutet. Det gäller bara att skippa energikakorna och låta väggen komma!

Nu har jag vräkt i mig en massa gröt och pasta med köttfärssås, och är rätt så trött. Förhoppningsvis blir det partempo med Benny imorron.





Här ser ni Erik Walléns nya Scott Fo1l , lägg märke till att han kör Cosmic carbon-hjul på träning?!?! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar