Sidor

torsdag 19 februari 2015

Bilder från de senaste dagarna

Hittade lite bilder på facebook från de tre dagarna i Boucles du Haut-Var. En riktigt hård upplaga. Hög nivå. Hade varken benen eller flytet med mig de här dagarna. Även om jag på både dag 1 och 3 faktiskt hade helt okej ben. Hittade tyvärr inga bilder från premiären i Brignoles där jag blev 18:e. Inte lika hårt startfält där som i Haut-Var dock. 

Etapp 3. 44,5 km/h, 120 km med 1600 hm. Bevisligen finns det cyklister som kan vinna dessa etapper.   


Pre-race bar 



Etapp 1. Ingen hund i vägen. Dock i startfållan. 

Etapp 2. Kallsvettig, vätskedeffad, långsam. GP i Salernes. 


På jakt. Med urstark Andrea Cismondi på hjul. 

Fullt jävla ös. Som vanligt. 




Målbacken på etapp 1. 


Etapp 3. Montmeyan. 

Etapp 1. Vi hämtar in halva utbrytningen. 


Etapp 1. Lite senare, lite tröttare. 
I helgen väntar lite träning för min del. På söndag nästa vecka väntar en backig tävling i Montaroux. Tänker åka dit med en frisk kropp och se vad jag går för. Ska bli skönt att ladda batterierna lite. Imorgon blir det långpass till Cannes till exempel. Ladda genom att träna. Det gillar jag,    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar