Sidor

söndag 7 juli 2013

Tidaholm City GP

Blev en jobbig historia. mådde dåligt stort sett 100% av de 44 min jag var kvar i tävlingen. Loppet startade mördande och jag var i princip sist i klungan hela loppet. Efter 20 min var halva klungan avställd och tempot sänktes något. Det var här man skulle plockat positioner... Men då jag hade problem med benen (syra i dom) så tog jag det jäkligt piano. Efter några varv var vilan slut och gummisnoddarna efter Ahlstrands attacker var inte jättesköna. 34 min in i loppet ger jag mig, och jag blev själv. Körde sedan solo 10 min. Skillnaden från i fredags var att jag var sist... Efter 44 min skickade kommissarien av mig då jag blev varvad.

Foto: cyclesport.se



Bröt som 23:e och det var lite surt att bli siste att bli avplockad igen, precis som på Luma GP.

Nu laddar vi för U6, måndag 12.55,30 startar jag och hamnar väl någonstans i mitten som vanligt.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar