Sidor

måndag 20 februari 2012

Känslan kommer tillbaks!

Är just tillbaka efter lite backintervaller på låg kadens, och hade för en gångs skull bra ben.
Kändes väldigt skönt att få leka lite jan Ullrich för sig själv, och komma ut lite. Alla andra sitter inne och trampar idag, jag är inte avundsjuk.

Några kassa bilder från träningen:





Det var annars en dag som började med helt katastrofalt superduper dåliga ben. Det var antagligen pga mitt rekordförsök på min 26 km testrunda igår. 49.30 min med dubb och cykel 70 talet med ramväxlar! Mina gamla tider från karriärens början låg på 53 min, med racer....
Kul att ha utvecklats lite i alla fall, sen skulle jag ha värmt upp och rullat ner i samband med passet, men så blev det ju inte Såklart!
Ska försöka köra på ordentligt innan sportlovet.

//hannes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar