Sidor

torsdag 23 februari 2012

Det kändes som en evighet sedan, men idag var formen tillbaka!
Jag har tagit det lite lugnare den här veckan, speciellt på längdskidorna igår. Men jag vet att det var rätt val, ibland behöver man en formtopp för att håll motivationen igång! Som Öijer skrev här om dagen, så är hjärnan en jäkligt viktig del i prestationen.

Velodrompasset i morse var ett perfekt formpass:

Vi började med 4 x 4 min lagtempo (jag, Pontus, Benny, Emil Linde och johan) Kul att vara tillbaka i snabbgruppen.

Därefter blev det lite hunters variation (man varvar klungan på tre pers och byter den främre vid varje varvning). Vi hade lite Norrmän med och körde idag, så det var kul att köra ifrån dom.

Annars sitter jag och laddar inför sportlovet där Watt-pontus ska med upp till Äppelbo en sväng. Det kommer bli skidor, cykling-uppför, cykling- långt och en massa snack om träning och watt mm.... Ska bli jäkligt skönt och komma upp en vecka!
   

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar