Sidor

onsdag 6 mars 2013

STRAVA under Mallorca

Nu är det 3 dagar kvar till racen ska invigas på Islas Balears. Invigas ska även min mäktiga 42 lill-klinga, min gula styrlinda och mina gula höljen. Ska bli sjukt roligt att cykla där nere. 

När jag är där nere satsar jag på att lägga upp alla träningspass på STRAVA.com  där man då kan se allt möjligt skojj som puls och stigningar. Eftersom jag varit på Hotel Horizonte tidigare vet jag att internet inte är någon garanti, men man får se om det funkar helt enkelt. Jag kommer annars skriva så mycket som möjligt om vad som händer här på hemsidan.

På tal om 42 klinga så har jag 4 tänder större lill-klinga än vad August har storklinga så det känns rätt fint inför de gemensamma passen. :-) För de som vill ta det lugnt uppför i år kan jag tyvärr inte presentera några som ändringar mot förra året, snarare tvärtom då jag måste köra på lite extra för att kunna hålla "normal" kadens.   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar