Sidor

tisdag 12 mars 2013

Mallorca so far

Då var fjärde dagen slut, vädret har varit likadant hela tiden och det är ju bra :)

Jag ser verkligen fram emot lite hårdkörning nu, finns liksom obegränsat med energi för mig här nere. Nu har jag i alla fall 10 timmar på två dagar så tiden är det inget fel på, men man är ju född snabb-distansare och Fredrikshof fostrad så det är inte alls konstigt att man vill köra snabbt och ha kul jämt. Det positiva är att jag bara blir ännu mer taggad, att hålla mig i koppel är som att skjuta upp en elräkning ungefär.

Jag tänkte faktiskt bjuda på ett gäng bilder idag också, eftersom Viktor Knutsson lyckats med det galna i att ladda upp bilder med detta internet.

Ni ser hur jag hetsar!


Här är början av dagens pass, det kan man se eftersom jag fortfarande har ben och armvärmare på mig, dom åker alltid av så fort som möjligt. 

Här är första passet då jag och viktor körde längst strandpromenaden, båda för första gången LVG på 4 månader. 



 Toppen av "jesusbacken". Den är brant. 

Jag och Hanna Nilsson på dagens 5h distans. 

Hörs snart! 



2 kommentarer:

  1. Ser rätt trevligt ut det där!

    När du ändå är ute och Stravar, testa det här segmentet: Urbanització De Verger Climb :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är tyvärr inte ute och stravar då jag glömt fäste... :/ Var ligger den?

      Radera