Sidor

måndag 2 juli 2012

Segnala

Ser verkligen fram imot kommande tävlingar som kommer bli grymma. 110 startande i U6 t.ex.

Ligger för tillfället i en mycket hård period av träning inför kortbane SM och U6. Flyter på bra och jag hoppas på en formtopp för en gångs skull!

Vill ta revanch på SM linjet som kunde gått så mycket bättre! Laddar med 5h pass och vänder ilskan mot succé. :)

Har tyvärr tappat min 4:e plats i totalrankingen och ligger för tillfället 5:a, den där Höög har genom sina fina resultat på SM smygit förbi, men säsongen är inte slut! Jag har bara känt mig riktigt kass i benen på ett lopp i år, men har och andra sidan inte haft toppform mer än någon gång kanske. Behäver se över några detaljer i träningen för att förendra det. Självklart är detta oerhört topphemliga detaljer. Eftersom det bara är jag som har dessa problem kanske inte någon bryr sig så mycket, men ENDÅ.    


DSC_0174


Fredagens träning var bland de hårdaste! I alla fall med de hårdaste cyklisterna. 1 h lagtempo med Simon Galle och Nils Penton, det spårade ur lite grann fartmässigt... Nedrullet blev även det lite för långt så totalt råkade det bli 4h. Klarade knappt av att hetsa i backarna som jag brukar göra på lagtempon.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar