Sidor

torsdag 7 juni 2012

Födelsedag

Då har man fyllt 17 år!

Firade dagen med att köra ett 20 km Tempo på morgonträningen, det var extra spännande med tanke på att jag lånar Kastemyrs P13-14 racer. Som såklart också innehar en 13-14 utväxling. Känner mig inte som Tony Martin för tillfället. Känner att jag har utvecklats i allt utom just tempo. Eftersom jag inte hade vunnit dagens träningstävling ens om jag haft en tempocykel hade jag inte på stora förhoppningar. Körde i stort sätt singelspeed hela tiden... 

Imorron åker jag hem, skolan är äntligen slut! Det blir förhoppningsvis sommarlov mellan 8:e Juni - 27 Augusti!! Blir fint det :)

Nästa stora tävling blir SM i Södertälje.

Linje: Måndag 25 juni
Tempo: Tisdag 26 juni 

Sedan är det tänkt att det ska bära av mot Tidaholm och KortbaneSM / U6 Cycle Tour. Bara vi hittar något boende!! 

De närmasta veckorna kommer det bli en del nötande på min Tempocykel så att man inte blir sist på SM! Det gäller ju bara att trampa på tyngsta växeln med 130 i kadens i 3 mil så vinner man ju?! Eller räcker det??

Hasta la vista.     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar