Sidor

måndag 18 juni 2012

Det har nu gått ca 1 1/2 på lovet, som blir som ett träningsläger. Det är riktigt nice att kunna lägga upp träningen kompromisslöst! känner mig faktisk bättre än någonsin just nu. Jag är även mycket nöjd med min träningsplanering framöver.

Tyvärr har det även dykt upp lite problem... bakväxelwiren har såklart gått av så här lagom till SM, många påstår att handtaget bara ska vara att slänga. MEN när man har Binni Astvaldsson på cykloteket är inget omöjligt, hoppas på en snabb lösning hur som helst. Tempocykeln är även den inne på modifiering, planerar att hinna köra minst ett 30 km test tempo med full gas innan SM i alla fall.


Eftersom wiren gick av idag blev jag tvungen att köra 30 sek intervallerna med super Galle på 52 - 14 idag. Det kändes helt ok i alla fall, jag kör ju inte med sånt där super kadens annars heller.  


Sista slipningen inför JSM blir uppe i mitt omtalade träningsnäste Äppelbo! I de krokarna bor det bara hårdingar som jag och Gunde t.ex. Har ett gäng backar att inviga som jag bara sett på "bike route toster" hittills. Kan vara bra med lite variation i höst.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar