Sidor

onsdag 1 augusti 2012

Laholm och grejjer.

Har sedan slutet av U6 försökt återhämta mig samt kört riktigt roligt Motionslopp nere i Laholm. Solklart Sveriges roligaste banor, och cykelåkning. Jag kan erkänna att detta slet bra mycket mer på kroppen än U6. U6 får shape:a upp sig lite till nästa år! Laholmsveckan bjöd på 76 mil på 6 etapper, två av dessa ganska kuperade, där jag fick köra lillklinga ibland också. Formen var till en början rätt kass, men jag vaknade till liv lagom till bergen. Hade riktigt förjäkligt bra ben på bergsetappen. Det var grymt! Om jag var seg innan jag kom hit, så är jag om möjligt ännu segare nu, men det går fort uppför i alla fall.

Next up, Cykelvasan där jag inte är helt säker på var jag står någonstans vid starten, men en sak är säker...

Det kommer brinna i mina ben uppför första backen!

Självklart går jag för seger. Men det absolut viktigaste av allt i hela tävlingen är att vara före Öijer!




2 kommentarer:

  1. Det blir svårt att slå mig från motionsklassen, men lycka till! ;)

    SvaraRadera
  2. Om allt går enligt planen ska jag stå i tävlingsledet, men det blir ju tufft i alla fall!

    SvaraRadera