Sidor

fredag 24 januari 2014

Gran Canaria part III

Önskar att jag hade kunnat skriva om cykling nu, men faktum är att en elak hosta gör att jag måste avvakta till vidare. Såklart skittrist och speciellt irriterande då jag har skött mig rätt bra här nere med mycket sömn, mat, vila mm. Känns inte som om tre dagar med hård träning ska vara anledningen då jag kört liknande träning de senaste 2-3 åren. Det enda positiva just nu är att det är storm ute och att jag trots sjukdom i kroppen kunnat köra hyfsat snabbt de senaste dagarna. Har helt klart märkt att benen inte svarat sådär jättegrymt sedan i tisdags. Några dagar utan cykling är inget som skadar mig på lång sikt men det är såklart botten att avstå cykling när man är på träningsläger. Hoppas nu att detta kan gå över inom ett par dagar så att jag kan vara med på sista blocket i alla fall.


Foto: Viktor Knutsson
Maspalomas egen öken i onsdags.  
 



     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar