Sidor

fredag 21 juni 2013

SM tempo

Nu är det snart bara en natt kvar innan linjet drar igång. Längtar dit då det inte kan gå mycket sämre än vad det gjorde på tempot i förrgår. Siktade på topp 6 men hjärnan svek mig totalt. Var grymt ofokuserad och lyckades inte lida något speciellt. Hade mer ont i rumpan än ben. Jag lyckades även med konsten att köra fel på ett tempolopp också. Nu spelade det inte så jättestor roll då jag var värdelös innan ändå men jag hade nog blivit 10:a istället för 14:e.

Varför jag var så ofokuserad har nog sina anledningar men skulle jag gå igenom allt som skett de senaste 10 dagarna skulle jag behöva skriva en roman. Jag kan väl avslöja att det har med inställda flyg och Italien att göra... Nu har jag som tur är fått några stabila dagar och nu handlar det mest om att plocka fram en fin form fysiskt. Min hjärna är i alla fall rätt snabb så passa er.. Imorgon ska jag rycka och förhoppningsvis bli trött. Ser fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar