Sidor

måndag 24 juni 2013

After SM

Linjeloppet gick väl inte heller som jag hoppats.. Även om formen var fin var det istället kramp som gällde. Var väl lite för motiverad idag vilket gjorde att jag inte höll igen så mycket första timmen. Attackerade och drog på mest hela tiden. Eftersom jag tydligen tävlar med ett gäng fegisar som inte vågar cykla i utbrytningarna så blev det en hel del slöseri med kraft från min sida. Var iväg i flera olika grupper som lätt hade kunnat hållit undan till mål, men nu var det som det var...

När jag rätt förbannad klev av efter 45 km var det fortfarande storgrupp i täten och loppet blev väl inte direkt roligare efter det. Det hela slutade i klungspurt där Gustav Höög vann.

Nu ser jag mest fram emot U6 cycle tour den 8:e - 13:e juli. Nu väntar en riktigt fin träningsperiod hemma i Äppelbo som kommer ge form! Är det tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar