Sidor

måndag 27 maj 2013

DNF. DNS. DNS. sjuk...

Helgen blev rätt förstörd kan man säga. Kände redan innan fredagens Skara GP att halsen var rätt dålig, av någon anledning ville jag ändå försöka köra då tävlingen verkade så skoj på förhand. Mitt lopp varade egentligen i 5 min för sedan kände jag att kroppen var skit. Efter att jag fått släppa täten var det bara att rulla runt tills jag och några andra blev varvade så att man kunde kliva av! Det blev såklart inget deltagande resten av helgen och det var ju tråkigt att inte kunna köra det ända loppet i Sverige med något kuperad bansträckning när jag var så taggad...

Nu är det bara att se framåt och njuta av att få köra ett all out LIVI-test på torsdag. Kanske får jag köra ett helt rullpass som uppladdning?

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar