Sidor

tisdag 9 april 2013

Premiär i Dalaserien ikväll

Eftersom alla andra kör en massa hårda tävlingar nere på kontinenten just nu så känner jag att jag kan behöva en liten tävling innan riktiga premiären i helgen. Till helgen får man ju äntligen se hur man står sig mot de andra, de är ju uppenbarligen rätt starka nu vad jag har hört. Vet inte riktigt hur ett träningsläger själv i Äppelbo står sig mot 3-4 veckor tävlande utomlands men jag känner mig i alla fall rätt så säker på min egen form så det är bara att hoppas att man har turen med sig och sedan ju 100% så får man se hur det går. En annan utmaning kommer att bli det faktum att man kör helt själv mot i alla fall två starka lag och hur det blir får man också se. Men en sak är säker - hellre dö i diket än att fega ur.

__________

Glöm inte att titta in på min STRAVA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar