Sidor

måndag 18 februari 2013

Ladd för kortvasa!

Fyra dagar kvar nu och sedan går jag på sportlov i 12 dagar för att sedan vara i skolan i 4 dagar innan vi på gymnasiet far till Mallorca i 2 veckor, därefter är det fyra plågsamma dagar till i skolan innan det blir påsklov... Så det är tuffa tider nu... :)

Kör ett extra stakpass idag med distans och ska köra uthållighets-gym imorgon för att få ordning på armarna till fredag. Hoppas så jäkla hårt på att jag får till min glidvallning då det lär bli ett lättare helvete annars. Min måltid ligger på sub 1:40 h som är satt helt utan grunder då jag helt enkelt känner för att åka under den tiden. Jag åkte i och för sig kuperade 21 km på 1:16 h för någon vecka sedan i Malung med värdelös valla så det ska inte vara omöjligt om det bara glider som det ska, hoppas på rodelbana i spåren.  



Vai vai!  

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar