Sidor

torsdag 10 januari 2013

Går fint

Sista jullovsveckan landade på 17 h träning så den här veckan tar jag semester med typ 11 eller liknande. Jag har bara gått i skolan snart en vecka men längtar ändå grymt mycket efter mer ledighet, man borde gå i skolan varannan vecka eller nåt. Egentligen är ju meningen med allt att man ska ha det så kul och bra som möjligt i livet, skola och annat är ju bara förberedelser. Hade livet varit gratis hade alla skitit i att göra sådant som folk tycker är tråkiga.

I övrigt känns saker och ting rätt så stabila just nu. Vet exakt vad jag ska träna och varför. Idag kändes dessutom benen jävligt fina så det ger lite extra för motivationen.

Nu till igår: skidor med kastemyr, vi hamnade mitt i onsdags-OS på lugnet och där gick det så in i helvete fort. Vi körde runt banan (som jag inte minns sträckan på) på 5,20 min, men jag misstänker att det krävs nån minut snabbare innan vi kan gå in och förnedra alla elitskidåkare. Det skulle vara kul att kunna.

Imorron ska jag släpa mig ner till velodromen och köra någon form av intervaller med det här gänget: svtplay.se     

Ci vediamo!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar