Sidor

torsdag 13 december 2012

Fakiren i gymmet

Har lyckats samla ihop ca 4 h TC distans på två dagar då jag vägrar att ändra mitt program. Tiden står fan still där inne...

Jag klarar inte av att köra TC i 3,30 h så det fick bli lite sval cykling innan på 1,20 h. Vet inte hur länge jag orkar hålla ihop träningen men förhoppningsvis var detta sista gången jag sitter 4 h på i gymmet och glor. Känslan efteråt är ju såklart fin, men den var helt klart bättre för 3 år sedan, man vänjer sig! :/

Nu ser det äntligen ut att bli behaglig temp i helgen, så då kanske man kan få köra lite riktiga träningspass. 15 mm nederbörd -4 grader på lördag, looking good!

2 kommentarer:

  1. Du blir inte ner till Stockholm nått i vinter?

    SvaraRadera
  2. Jo faktiskt, åker ner typ 21-22 och är nog där tills 26-27. Vi får ta och köra nåt hetsigt skit på klassiska vägarna?!

    SvaraRadera