Sidor

söndag 14 oktober 2012

Vecka 41

Första träningsveckan flöt på riktigt bra och allt har gått som planerat. Träningsverken från löpningen känns inte längre och cykelbenen är inte på topp.

I Onsdags körde jag bil med körskolan för första gången. Kändes bra, bortsett ifrån att jag: 

# jag körde för fort in i rondeller och kurvor.  
# stod inte 1000% still när jag skulle hitta dragläget i backarna. 
# Motorstopp 2 gånger.

Bilen var riktigt vass på många sett, bromsarna var allt eller inget, dvs tvärnit typ varje gång man bromsar och  farten var det inget fel på heller.

Nu i helgen har August gjort sällskap här hemma, och vi har duellerat uppför Hunflen där jag igår fick stryk med ca 10 sek med 100% av maxpuls! Pulsen bara flyger iväg i den backen.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar