Sidor

söndag 21 oktober 2012

Härdas

Mina backintervaller i downhillbanan är nu till enda. blev totalt 19 min + 2 mil MTB fram och tillbaka.

Veckan blev lite hårdare än planerat, mycket tack vare Velodromintervaller och ett exta löppass i torsdags. Men är man van vid 9 min långa äppelbo intervaller är väl inte 4 x 3 min löpning något spec??

Om en vecka drar jag ner till Cote d´azur, hela höstlovet! Cannes blir staden och just nu ligger tempen där nere kring 22 * så det ska nog fungera. Där ska jag tro det eller ej ta foton och lägga upp här! Jag siktar på att genomföra 3 st löppass med någon dag styrketräning men vi får se hur det går...

Här kommer en blid från förra helgen då August var med och plågade sig i Äppelbo, självklart är det han som tagit bilden, för sådant har inte jag tid med, egentligen. Men fin är den.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar