Sidor

torsdag 19 april 2012

Skönt att vara igång

Första tävlingen har då passerat och sitter nu hemma i Falun och laddar för ingarvet-GP. Det har varit ganska mycket att tänka på sedan i söndags, med landslagsuttagningar, tävlingsplanering och en del härliga fartpass däremellan. 

Det blir tyvärr inget landslagsuppdrag i Tjeckien för mig i början av maj. 

Laddar istället för nästkommande tävling Hammarö 3 dagars, där jag ska krossa. 

Mina benen krossar annars på bra och jag känner mig bättre än någonsin. Inte jättekonstigt kanske med tanke på att jag cyklat sen 2010 men ändå. Igår var det premiär för högskolans tävlingsträning med ganska bra uppslutning dessutom! Blev ca 2 timmar med lagtempo och hare.          

I helgen blir det ingen resa till Åstorp för mig utan jag satsar på lite träning i Stockholm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar