Sidor

lördag 5 september 2015

Har lyckats förkyla mig

Ja, det blev väl inte så mycket watt att skriva hem om  den här veckan. Har sedan hemkomsten i veckan lyckats dragit på mig en förkylning och jag kommer därför avstå den tänkta Tre Berg-helgen. Trist!

Nåja, man har väl slitit lite på kroppen de senaste veckorna med 10 tävlingar på 14 dagar. har försökt ta det lite piano den här veckan men ödet ville annat. Nu hoppas jag bara på snabb kurering så att jag blir redo för fight igen. På onsdag nästa vecka ska nämligen Uppsalas stoltheter återigen ut i världen och härja. Tour of Poyang Lake (6th edition) är det som väntar med 12 saftiga etapper och ett hundratal cyklister från hela värden likt 2014. Förra årets tävling var bland det roligaste jag varit med om, så jag hoppas på en favorit i repris...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar